ПРОБЛЕМИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНОЮ ІНТЕГРАЦІЄЮ МОРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Владислав Голинський аспірант кафедри публічного управління та регіоналістики ОРІДУ НАДУ при Президентові України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.35432/1993-8330appa2832021237299

Ключові слова:

культура безпеки, інклюзивне управління, полісуб’єктність, морський транспорт, державне управління

Анотація

Актуальність роботи полягає в тому, що в сучасних умовах глобалізації світових ринків полісуб'єктність інфраструктури морського транспорту як така, а також на фоні викликів, що постають перед перед індустрією через глобальну пандемію, регулювання морського транспорту набуває особливої ваги.
На даний момент 90% світових вантажів транспортується морем, а це означає, що персонал, що працює в морській галузі, на суднах, в галузі морської інфраструктури, таких як порти, термінали, морські бурові установки, стають «ключовими працівниками», що забезпечують стабільність світової економіки завдяки їх професіоналізму, витривалості, а іноді і жертвам. Виходячи з вищесказаного, стає очевидним, що аналіз, виявлення та пошук рішень проблем інфраструктури морського транспорту України є важливим аспектом розвитку української економіки, а міжнародна інтеграція морського транспорту та інфраструктури України дозволить відновити та зміцнити репутацію України як передової морської держави з найвищими стандартами безпеки та ефективності у галузі судноплавства та логістики.
На цьому етапі постає завдання проаналізувати основні закони та нормативні документи у галузі морського транспортного комплексу України та порівняти їх положення з існуючими глобальними нормативними документами. Визначити основні небезпеки та ризики, яким піддаються працівники морського сектору України, та визначте найкращі шляхи вирішення або мінімізації ймовірності цих проблем.
У роботі використовуються загальні та спеціальні методи дослідження, вибір яких визначив достовірність результатів та висновків: систематичний підхід є всеохоплюючим, оскільки він застосовувався при вивченні об'єкта наукового пізнання. Метод категоріального аналізу обраний для вивчення категорій «фактор», «диференціація факторів впливу», «ресурсне забезпечення», «зростання», «розвиток»; метод класифікації – для групування елементів ресурсного забезпечення та концепцій державного управління на регіональному рівні; методи абстрагування, аналізу та синтезу використовуються як окремо, так і в поєднанні при виявленні проблем дослідження, а також при описі досягнень та невирішених питань, методи порівняння та аналогії – при вивченні ефективності нормативних документів світу та регіону, як його територіальних елементів з подальшим узагальненням рекомендацій; метод групування – для організації видів ресурсних інтересів за групами їх носіїв; індуктивний метод – при підведенні результатів дослідження.

Біографія автора

Владислав Голинський, аспірант кафедри публічного управління та регіоналістики ОРІДУ НАДУ при Президентові України

аспірант кафедри публічного управління та регіоналістики
ОРІДУ НАДУ при Президентові України

Посилання

Allianz Claims Global Review. URL: https://www.agcs.allianz.com/claims.html

Liability in Focus of Global Corporate & Specialty Global Claims. URL: https://www.agcs.allianz.com/news-and-insights/expert-risk-articles.html

International Labour Organization. URL: https://www.ilo.org/dyn/normlex/en/f?p=NORMLEXPUB:91:0::NO::P91_SECTION:TEXT

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-15

Номер

Розділ

ПЕРЕМОЖЦІ КОНКУРСУ «ОДЕСЬКА ІНІЦІАТИВА»