ПРОБЛЕМИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНОЮ ІНТЕГРАЦІЄЮ МОРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.35432/1993-8330appa2832021237299Ключові слова:
культура безпеки, інклюзивне управління, полісуб’єктність, морський транспорт, державне управлінняАнотація
Актуальність роботи полягає в тому, що в сучасних умовах глобалізації світових ринків полісуб'єктність інфраструктури морського транспорту як така, а також на фоні викликів, що постають перед перед індустрією через глобальну пандемію, регулювання морського транспорту набуває особливої ваги.
На даний момент 90% світових вантажів транспортується морем, а це означає, що персонал, що працює в морській галузі, на суднах, в галузі морської інфраструктури, таких як порти, термінали, морські бурові установки, стають «ключовими працівниками», що забезпечують стабільність світової економіки завдяки їх професіоналізму, витривалості, а іноді і жертвам. Виходячи з вищесказаного, стає очевидним, що аналіз, виявлення та пошук рішень проблем інфраструктури морського транспорту України є важливим аспектом розвитку української економіки, а міжнародна інтеграція морського транспорту та інфраструктури України дозволить відновити та зміцнити репутацію України як передової морської держави з найвищими стандартами безпеки та ефективності у галузі судноплавства та логістики.
На цьому етапі постає завдання проаналізувати основні закони та нормативні документи у галузі морського транспортного комплексу України та порівняти їх положення з існуючими глобальними нормативними документами. Визначити основні небезпеки та ризики, яким піддаються працівники морського сектору України, та визначте найкращі шляхи вирішення або мінімізації ймовірності цих проблем.
У роботі використовуються загальні та спеціальні методи дослідження, вибір яких визначив достовірність результатів та висновків: систематичний підхід є всеохоплюючим, оскільки він застосовувався при вивченні об'єкта наукового пізнання. Метод категоріального аналізу обраний для вивчення категорій «фактор», «диференціація факторів впливу», «ресурсне забезпечення», «зростання», «розвиток»; метод класифікації – для групування елементів ресурсного забезпечення та концепцій державного управління на регіональному рівні; методи абстрагування, аналізу та синтезу використовуються як окремо, так і в поєднанні при виявленні проблем дослідження, а також при описі досягнень та невирішених питань, методи порівняння та аналогії – при вивченні ефективності нормативних документів світу та регіону, як його територіальних елементів з подальшим узагальненням рекомендацій; метод групування – для організації видів ресурсних інтересів за групами їх носіїв; індуктивний метод – при підведенні результатів дослідження.
Посилання
Allianz Claims Global Review. URL: https://www.agcs.allianz.com/claims.html
Liability in Focus of Global Corporate & Specialty Global Claims. URL: https://www.agcs.allianz.com/news-and-insights/expert-risk-articles.html
International Labour Organization. URL: https://www.ilo.org/dyn/normlex/en/f?p=NORMLEXPUB:91:0::NO::P91_SECTION:TEXT
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).