ДЕЯКІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ УКРАЇНИ ЯК ТРАНЗИТНОЇ ДЕРЖАВИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.35432/1993-8330appa3792019185435Ключові слова:
транзитна держава, транспорт, транспортний комплекс, транспортні коридори, транспортна безпека, економіка, державне управління, розвиток, інтеграція.Анотація
Одна з багатьох рис привабливості національного ринку України для закордонних інвесторів і виробників – це транзитне положення України. Міждержавний транзит через українську територію – це значний національний ресурс, який на сьогодні використовується не повною мірою. Для багатьох держав перевезення транзитних вантажів через свою територію стало важливим джерелом експорту послуг, валютних надходжень до бюджету, створення додаткових робочих місць. Питання розвитку транзиту посідають достойне місце у європейській транспортній політиці. Завдяки своєму географічному положенню Україна впродовж цілого тисячоліття є містком між Європою й Азією, між Північчю і Півднем. Велике майбутнє України – у співробітництві країн Близького Сходу і Північної Європи, а Україна повинна стати транзитною територією для них. Ефективність транзитних послуг залежить передусім від рівня розвитку вітчизняного транспортного комплексу та функціонування міжнародних транспортних коридорів на території держави. Саме тому в наш час транзитність держави набуває стратегічного значення, стає важливою складовою національної безпеки.
Посилання
Колесников А. Перспективы для транзита. Порты Украины. 2007. №5. С.17–19.
Навчальні матеріали онлайн (pidruchniki.website) © 2010–2018 info(ат) pidruchniki.com.
Петренко К. В. Транзитні можливості України: проблеми та перспективи розвитку. Національний технічний університет України. Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського.
Про заходи щодо реалізації державної політики у сфері природних монополій: Указ Президента України від 23.11.2011 р. №1057/2011. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/853/97.
Корниенко В. В. Стратегическое значение Украины в системе международных транспортных потоков стран-участниц СНГ. Альманах международного экспедитора. Одесса, 2007. №1. С. 19–24.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).