СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ: ДЕРЖАВНО-УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.35432/1993-8330appa2832021237213Ключові слова:
онлайн навчання, дистанційна освіта, цифрова компетентність, інформаційні технології, інноваційні підходи, «м’які навички», COVID-19, тенденціїАнотація
Розглянуто проблеми, тенденції та напрямки розвитку освітніх послуг на основі аналізу зарубіжних публікацій. Наголошено, що міжнародні організації з початку пандемії COVID-19 сприяли безперервності освіти, підтримували країни для пом’якшення її наслідків. Зауважено, що подальші кроки повинні бути спрямовані на продовження розробки відкритих освітніх платформ, заохочення співпраці між університетами, міжнародними організаціями, приватним сектором, громадянським суспільством. Визначено та узагальнено основні тенденції розвитку освіти у світі. Тенденції, які можна буде побачити в майбутніх змінах в освіті, стосуватимуться: збільшення освітніх інновацій, зміцнення державно-приватного освітнього партнерства, подолання цифрової нерівності тощо.
Посилання
UNESCO (2020a). Review of high-stakes exams and assessments during COVID-19. URL: https://en.unesco.org/sites/default/files/unesco_review_of_high-stakes_exams_and_assessments_during_covid-19_en.pdf
UNESCO (2020b). Distance Learning Solutions. 2020. URL: https://en.unesco.org/covid19/educationresponse/solutions
Ferri, F., Grifoni, P. and Guzzo, T. (2020). Online Learning and Emergency Remote Teaching: Opportunities and Challenges in Emergency Situations. Institute for Research on Population and Social Policies. National Research Council. URL: https://doi.org/10.3390/soc10040086
McKenzie, Lindsay (2021). Bridging the Digital Divide: Lessons from COVID-19. Inside Higher Ed. 2.02.2021. URL: https://www.insidehighered.com/content/bridging-digital-divide-lessons-covid-19
Zhu, X., Liu, J. (2020). Education in and After Covid-19: Immediate Responses and Long-Term Visions. Postdigital Science and Education. 2, 695–699 (2020). Published 26 April 2020. URL: https://link.springer.com/article/10.1007/s42438-020-00126-3.
Chernev. Bobby (2021). 27 Astonishing E-learning Statistics for 2020. TechJury. URL: https://techjury.net/blog/elearning-statistics/#gref
United Nations Development Programme (UNDP). COVID-19 and human development: Assessing the crisis, envisioning the recovery. 2020 Human Development Perspectives, 2020, New York: UNDP. URL: http://hdr.undp.org/en/hdp-covid.
Communities CEC (2000). A Memorandum of Lifelong learning. Commission Staff working paper (SEC 2000 1832, 30.10.00). Brussels: Commission of the European Communities, URL: https://arhiv.acs.si/dokumenti/Memorandum_on_Lifelong_Learning.pdf
Mishra, L., Gupta, T., Shree, A. (2020). Online teaching-learning in higher education during lockdown period of COVID-19 pandemic. International Journal of Educational Research Open. Volume 1,2020. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666374020300121
Tam, G., El-Azar, D (2020). 3 ways the coronavirus pandemic could reshape education. World Economic Forum: Global agenda. 13.03.2020. URL: file:///D:/COVID/3%20ways%20the%20coronavirus%20pandemic%20could%20reshape%20education%20World%20Economic%20Forum.html
Bleich, Corey. (2020). 8 eLearning Trends And Predictions For 2021. Elearningindustry. URL: https://elearningindustry.com/elearning-trends-predictions-2021
Smith, Jayne (2020). Large majority of people want to continue some form of flexible working. Flexible working, News. 1.09.2020. https://workplaceinsight.net/large-majority-of-people-want-to-continue-some-form-of-flexible-working/
Saini, Jet (2020). 5 eLearning Trends That Are Dominating In 2020 (And 5 Predictions For 2021). Elearningindustry. URL: https://elearningindustry.com/5-elearning-trends-dominating-2020-predictions
Van Nuys, Amanda (2019). New Linked In Research: Upskill Your Employees with the Skills Companies Need Most in 2020 URL: https://www.linkedin.com/business/learning/blog/learning-and-development/most-in-demand-skills-2020
Kumar, Suresh (2020). eLearning Trends To Watch Out For In 2021. URL: https://elearning.adobe.com/2020/12/elearning-trends-to-watch-out-for-in-2021/
Kumar, Suresh (2021). 3 Technologies to Use in Learning and Development in 2021. Training Industry. URL: https://trainingindustry.com/articles/learning-technologies/3-technologies-to-use-in-learning-and-development-in-2021-spon-tesseract/
Pappas, Christopher (2021). eBook Release. The Future Of Work: The Role Of Instructional Design In Converting VILT To eLearning In 2021. URL: https://elearningindustry.com/role-of-instructional-design-in-converting-vilt-to-elearning-in-2021-ebook-release
Universitas 21 Global. URL: https://universitas21.com
Restless learners change the world. URL: https://www.edx.org.
The future of universities: The digital degree. The Economist. (2014). URL: http://www.economist.com/news/briefing/21605899-staid-higher-education-businessabout-experience-welcome-earthquake-digital
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).