СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ: ДЕРЖАВНО-УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Наталія Малиш професор кафедри «Києво-Могилянська школа врядування» факультету правничих наук Національного університету «Києво-Могилянська академія», д.держ.упр., професор, Україна https://orcid.org/0000-0001-6803-7860
  • Світлана Москаленко заступник директора Інституту публічного управління та адміністрування НАДУ при Президентові України, к.держ.упр. , Україна https://orcid.org/0000-0002-5017-0230

DOI:

https://doi.org/10.35432/1993-8330appa2832021237213

Ключові слова:

онлайн навчання, дистанційна освіта, цифрова компетентність, інформаційні технології, інноваційні підходи, «м’які навички», COVID-19, тенденції

Анотація

Розглянуто проблеми, тенденції та напрямки розвитку освітніх послуг на основі аналізу зарубіжних публікацій. Наголошено, що міжнародні організації з початку пандемії COVID-19 сприяли безперервності освіти, підтримували країни для пом’якшення її наслідків. Зауважено, що подальші кроки повинні бути спрямовані на продовження розробки відкритих освітніх платформ, заохочення співпраці між університетами, міжнародними організаціями, приватним сектором, громадянським суспільством. Визначено та узагальнено основні тенденції розвитку освіти у світі. Тенденції, які можна буде побачити в майбутніх змінах в освіті, стосуватимуться: збільшення освітніх інновацій, зміцнення державно-приватного освітнього партнерства, подолання цифрової нерівності тощо.

Біографії авторів

Наталія Малиш, професор кафедри «Києво-Могилянська школа врядування» факультету правничих наук Національного університету «Києво-Могилянська академія», д.держ.упр., професор

професор кафедри «Києво-Могилянська школа врядування» факультету правничих наук
Національного університету «Києво-Могилянська академія», д.держ.упр., професор

Світлана Москаленко, заступник директора Інституту публічного управління та адміністрування НАДУ при Президентові України, к.держ.упр.

заступник директора Інституту публічного управління та адміністрування
НАДУ при Президентові України, к.держ.упр.

Посилання

UNESCO (2020a). Review of high-stakes exams and assessments during COVID-19. URL: https://en.unesco.org/sites/default/files/unesco_review_of_high-stakes_exams_and_assessments_during_covid-19_en.pdf

UNESCO (2020b). Distance Learning Solutions. 2020. URL: https://en.unesco.org/covid19/educationresponse/solutions

Ferri, F., Grifoni, P. and Guzzo, T. (2020). Online Learning and Emergency Remote Teaching: Opportunities and Challenges in Emergency Situations. Institute for Research on Population and Social Policies. National Research Council. URL: https://doi.org/10.3390/soc10040086

McKenzie, Lindsay (2021). Bridging the Digital Divide: Lessons from COVID-19. Inside Higher Ed. 2.02.2021. URL: https://www.insidehighered.com/content/bridging-digital-divide-lessons-covid-19

Zhu, X., Liu, J. (2020). Education in and After Covid-19: Immediate Responses and Long-Term Visions. Postdigital Science and Education. 2, 695–699 (2020). Published 26 April 2020. URL: https://link.springer.com/article/10.1007/s42438-020-00126-3.

Chernev. Bobby (2021). 27 Astonishing E-learning Statistics for 2020. TechJury. URL: https://techjury.net/blog/elearning-statistics/#gref

United Nations Development Programme (UNDP). COVID-19 and human development: Assessing the crisis, envisioning the recovery. 2020 Human Development Perspectives, 2020, New York: UNDP. URL: http://hdr.undp.org/en/hdp-covid.

Communities CEC (2000). A Memorandum of Lifelong learning. Commission Staff working paper (SEC 2000 1832, 30.10.00). Brussels: Commission of the European Communities, URL: https://arhiv.acs.si/dokumenti/Memorandum_on_Lifelong_Learning.pdf

Mishra, L., Gupta, T., Shree, A. (2020). Online teaching-learning in higher education during lockdown period of COVID-19 pandemic. International Journal of Educational Research Open. Volume 1,2020. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666374020300121

Tam, G., El-Azar, D (2020). 3 ways the coronavirus pandemic could reshape education. World Economic Forum: Global agenda. 13.03.2020. URL: file:///D:/COVID/3%20ways%20the%20coronavirus%20pandemic%20could%20reshape%20education%20World%20Economic%20Forum.html

Bleich, Corey. (2020). 8 eLearning Trends And Predictions For 2021. Elearningindustry. URL: https://elearningindustry.com/elearning-trends-predictions-2021

Smith, Jayne (2020). Large majority of people want to continue some form of flexible working. Flexible working, News. 1.09.2020. https://workplaceinsight.net/large-majority-of-people-want-to-continue-some-form-of-flexible-working/

Saini, Jet (2020). 5 eLearning Trends That Are Dominating In 2020 (And 5 Predictions For 2021). Elearningindustry. URL: https://elearningindustry.com/5-elearning-trends-dominating-2020-predictions

Van Nuys, Amanda (2019). New Linked In Research: Upskill Your Employees with the Skills Companies Need Most in 2020 URL: https://www.linkedin.com/business/learning/blog/learning-and-development/most-in-demand-skills-2020

Kumar, Suresh (2020). eLearning Trends To Watch Out For In 2021. URL: https://elearning.adobe.com/2020/12/elearning-trends-to-watch-out-for-in-2021/

Kumar, Suresh (2021). 3 Technologies to Use in Learning and Development in 2021. Training Industry. URL: https://trainingindustry.com/articles/learning-technologies/3-technologies-to-use-in-learning-and-development-in-2021-spon-tesseract/

Pappas, Christopher (2021). eBook Release. The Future Of Work: The Role Of Instructional Design In Converting VILT To eLearning In 2021. URL: https://elearningindustry.com/role-of-instructional-design-in-converting-vilt-to-elearning-in-2021-ebook-release

Universitas 21 Global. URL: https://universitas21.com

Restless learners change the world. URL: https://www.edx.org.

The future of universities: The digital degree. The Economist. (2014). URL: http://www.economist.com/news/briefing/21605899-staid-higher-education-businessabout-experience-welcome-earthquake-digital

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-15

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ