ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ СИМВОЛІЧНОЮ ДЕКОМУНІЗАЦІЄЮ УКРАЇНСЬКИХ МІСТ
DOI:
https://doi.org/10.35432/1993-8330appa1822021229133Ключові слова:
публічне управління містом, культурна політика, декомунізація, символічність містаАнотація
Стаття обговорює проблеми загального соціально-психологічного і соціально-культурного характеру, що виникають в процесі публічного управління процесом очищення української міст від комуністичної символіки. Аналізуються процеси формальної та неформальної символізації міст та формулюються рекомендації щодо застосування технологій оновлення символічності міст у пост-декомунізаційний період їх розвитку.
Посилання
Гриценко О.А. Декомунізація в Україні як державна політика і як соціокультурне явище. Київ: Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України; Інститут культурології НАМ України, 2019. 320 с. URL: https://ipiend.gov.ua/wp-content/uploads/2020/03/grytsenko_dekomunizatsia.pdf
Місто: історія, культура, суспільство. Е-журнал урбаністичних студій. Інститут історії України НАН України, Історичний факультет Київського національного університету імені Тараса Шевченка; редкол.: Мирослав Борисенко (гол. ред.), Тетяна Водотика (шеф-редактор). Київ, 2017. № 1 (2). 253 с. URL: https://d1wqtxts1xzle7.cloudfront.net/54971292/Issue_12.pdf
Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки: Закон України. 01.01.2020 р. № 317-VIII URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/317-19#Text
Український інститут національної пам’яті. Офіційний сайт. URL https://uinp.gov.ua/
Anholt, Simon. Brand New Justice: How Branding Places and Products Can Help the Developing World. Elsevier Butterworth-Heinemann; Revised edition 2005 URL: http://www.culturaldiplomacy.org/academy/pdf/research/books/nation_branding/Brand_Name_Products_Brand_New_Justice_How_Branding_Places_And_Products_Can_Help_The_Developing
CityFace: Практики саморепрезентації багатонаціональних міст в індустріальну і постіндустріальну добу. Науковий проект URL: https://city face.org.ua/
Nas, Peter J.M. Cities full of symbols: a theory of urban space and culture. Leiden University Press. 2011 URL: https://scholarlypublications.universiteitleiden.nl/access/item%3A2716171/view
Δόξα / Докса. Репрезентація міста в культурних, історичних та соціальних практиках: зб. наук.праць з філософії та філології. Одеса, 2019. Вип. 2(32). URL: https://cityface.org.ua/resources/data/a_20200910142558_0988621a5b5.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).