МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ В МАРКЕТИНГУ ПРОЕКТІВ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНИХ ТЕРИТОРІЙ

Автор(и)

  • Тетяна Безверхнюк завідувач кафедри проектного менеджменту ОРІДУ НАДУ при Президентові України, д.держ.упр., професор, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-2567-8729
  • Віолета Вишневська доцент кафедри проектного менеджменту ОРІДУ НАДУ при Президентові України, к.т.н., доцент, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.35432/1993-8330appa1812020201809

Ключові слова:

життєвий цикл, продукт, проект, маркетинг туристичних територій, маркетинг проекту, проектне управління, маркетингова стратегія.

Анотація

У статті обґрунтовано доцільність застосування проектного управління життєвими циклами туристичного продукту та туристичного проекту як методологічного підходу до маркетингу туристичних територій. Наголошено, що основою маркетингу туристичної території є формування та розвиток затребуваного конкурентоспроможного продукту, що потребує розроблення конкретного туристичного проекту. Доведено, що без розуміння повного життєвого циклу продукту проект може виявитися вже завідома в програній позиції по відношенню до конкурентів. Визначено чотири етапи життєвого циклу продукту (туристичної інновації) з характеристикою маркетингових заходів на кожному етапі та життєвий цикл туристичного проекту з оцінкою здійсненності проекту та завданнями маркетингу. Запропоновано для забезпечення реалізації фази життєвого циклу продукту – зростання, здійснювати подальший супровід продукту шляхом реалізації нового проекту – маркетингової стратегії з забезпечення конкурентоспроможності та утримання позицій на ринку.

Біографії авторів

Тетяна Безверхнюк, завідувач кафедри проектного менеджменту ОРІДУ НАДУ при Президентові України, д.держ.упр., професор

завідувач кафедри проектного менеджменту
ОРІДУ НАДУ при Президентові України, д.держ.упр., професор

Віолета Вишневська, доцент кафедри проектного менеджменту ОРІДУ НАДУ при Президентові України, к.т.н., доцент

доцент кафедри проектного менеджменту ОРІДУ НАДУ при Президентові України, к.т.н., доцент

Посилання

Гончарова Н. А. Управление жизненным циклом дестинации. Известия Томского политехнического университета. 2011. Т. 318. № 6. С. 52–56.

Джанджугазова Е. А. Туристско-рекреационное проектирование: учебник. М. : Академия, 2014. 217 с.

Зорин А. Дестинация : монография. Москва: РМАТ, 2009. 90 с.

Керівництво з управління інноваційними проектами і програмами організацій : монографія. За ред. проф. Ярошенка Ф.О. Київ: Новий друк, 2010. 160 с.

Кирьянова Л. Г. Маркетинг дестинаций как современный подход к управлению туристским регионом. Известия Томского политехнического университета. Экономика. 2010. Т. 316. № 6. С. 35–40.

Леонт’єва Ю. Ю. Формування та реалізація стратегії розвитку регіональної туристичної дестинації : Автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. економ. наук за спец. 08.00.05 «Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка». Харківська національна академія міського господарства. Харків 2010. 20 с.

Проектний менеджмент у публічному управлінні: підручник. Кол. авт.; за наук. ред. Ю. П. Шарова. Київ. 2017. 344 с.

Регіональний туристичний продукт: проектний підхід до забезпечення конкурентоспроможності : монографія; за заг. ред. Іжі М. М., Бабова К. Д., Безверхнюк Т. М. Одеса: ОРІДУ НАДУ, 2016. 626 с.

Технологія управління соціальними проектами: монографія; за заг. ред. Т. М. Безверхнюк. Одеса: ОРІДУ НАДУ, 2014. 292 с.

A Guide to the Project Management Body of Knowledge. PMBOK Guide. 5th Edition. Project Management Institute, 2013. 616 с.

A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK guide). 6 Ed.Project Management Institute, Inc. Independent Publishers Group. Chicago, IL, 2017. 756 c.

Bezverkhniuk T., Sencha I. Investment potential of recreation areas: essence, components, development strategies, methods of evaluation. Business Risk in Changing Dynamics of Global Village: Monograph. Edited by Nataliia Marynenko, Pradeep Kumar, Iryna Kramar. Nysa: Publishing Office University of Applied Sciences in Nysa, 2019. Р. 329–337.

Kotler P. Marketing places / P. Kotler. New York: Free press, 1993. 367 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

МЕХАНІЗМИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ